Crocs, profucatori de saboti din cauciuc, au avut vanzari inalte in timpul blocarii pandemiei, ceea ce are sens. Au scos o pereche marca KFC care arata – si miroase! – precum puiul prajit, ceea ce nu prea are sens. Au aparut pe faimoasele picioare ale lui Nicki Minaj si Justin Bieber.
Sunt pantofi din spuma descrisi ca fiind cei mai confortabili.
Si acum exista o pereche care probabil nu este chiar asa. Deoarece casa de moda (si trollii remarcati) Balenciaga le-au lipit un toc stiletto, relateaza NPR.
O reactie obisnuita in randul publicului care cumpara pantofi a fost „de ce?” Un altul a fost „NU VREM”, conform cel putin unui tweet.
Si este adevarat – pantofii usori si moi, cei mai utilizati pentru casa sau gradinarit nu au sens ca pantofi de inalta moda, 1.000 de dolari.
Designerul Balenciaga, Demna Gvasalia, „are obiceiul de a juca cu proportii si tehnici de constructie si de a reinterpreta obiecte obisnuite de pe piata de masa, producand ocazional produse virale care capteaza atentia internetului prin ciudatenia sau indrazneala lor”, scrie Marc Bain la Quartz.
Ultima colaborare Balenciaga-Croc, un pantof cu platforma care s-a vandut cu 850 de dolari pe pereche, s-a incheiat intr-o expozitie a Muzeului Metropolitan de Arta in stil campy.