Estomparea petelor, etalarea pielii neobisnuit fara pori, afisarea nasului ingust nefiresc si netezirea fetelor cu ajutorul filtrelor pentru a satisface asteptarile social media a devenit norma pentru orice campanie de vanzare a produselor de infrumusetare si care vizeaza femeile vulnerabile de pe piata. Cu toate acestea, nu exista o piele perfecta, iar guru-ul machiajului Huda Kattan este aici pentru a va asigura ca stiti asta.
Huda Kattan, cunoscuta popular pentru blogul ei Huda Beauty care s-a ramificat de atunci intr-o linie de machiaj, a folosit retelele sociale pentru a ne arata ca pielea reala este texturata, are pori, roseata, precum si umflaturi, acnee, cicatrici, linii si riduri. Ea a protestat impotriva utilizarii filtrelor si Photoshop extrem care sunt folosite pentru a induce in eroare consumatorii si pentru a-i manipula pentru a cumpara produse specifice. Cu toate acestea, ea nu si-a folosit doar cuvintele pentru a explica acest lucru.
„Ne-am saturat de supra-editare, Photoshop si nu aratam suficienta realitate! Deci, ne-am gandit sa ne uitam in oglinda si sa incepem cu noi insine”, a scris ea in timp ce posta un videoclip cu ea in care se afisa in detaliu si dupa cum ar arata o imagine editata, pe masura ce isi facea drum spre o campanie de frumusete.
Apoi a adaugat o poza din campania GloWish – o colectie care contine doar doua produse (o nuanta de piele MultiDew si o pulbere bronzanta Soft Radiance) – si se concentreaza pe sentimentul de incredere fara efort in propria piele naturala, cu doar un indiciu de nuanta.
„Iata o fotografie nu atat de„ perfecta ”din filmarea campaniei noastre GloWish si m-am gandit ca ar fi cu adevarat interesant sa va arat cum ar fi aratat daca am fi ales Photoshop si am incerca sa vindem asteptari nerealiste de frumusete”, a adaugat ea.
Nu este prima data cand bloggerul si antreprenorul de frumusete vorbeste despre aceasta problema.
Crezand ca o imagine plina de machiaj si editare ar distruge intregul scop al vanzarii ingrijirii pielii, deoarece oamenii nu ar avea nicio idee despre produsul in cauza, ea a postat anterior un videoclip care dezvaluie detaliile din spatele lansarii celebrului ei Wishful Skincare, spunand ca nu exista filtre , machiajul sau editarea care s-au facut pe modele.
„Industria de infrumusetare a fost folosita (si abuzata sincer) pentru a valorifica nesigurantele tuturor pentru prea mult timp, iar acele imagini excesiv de Photoshop sunt un mod de a mentine acea naratiune periculoasa!” postase ea, pledand pentru o reprezentare mai realista in fata standardelor de frumusete nerealiste.