Kim Kardashian West vinde o parte din brandul ei de frumusete pentru 200 de milioane de dolari, intr-o tranzactie care apreciaza afacerea de trei ani a vedetei la 1 miliard de dolari.
Cumparatorul este proprietarul Covergirl, Coty Inc., care va primi actiuni de 20% in KKW Beauty. Coty pare sa fie incantat de Kardashians: Anul trecut, a cumparat un pachet de 51% din linia de machiaj inceputa de sora mai mica a lui Kardashian West, Kylie Jenner.
„Kim este o adevarata figura iconica globala a zilei moderne”, a declarat CEO-ul Coty, Peter Harf, care este similar cu ceea ce a spus despre Jenner in noiembrie.
Kardashian West, care joaca in cadrul emisiunii TV de lunga durata „Keeping Up with the Kardashians”, a fondat KKW Beauty in 2017 si a reusit sa stranga sute de milioane de fani pe social media care sa ii cumpere luciurile de buze, fondurile de ten si parfumurile.
Tanara de 39 de ani va promova KKW Beauty online si va ajuta la crearea de noi produse.
Coty intentioneaza sa extinda brandul in mai multe tari din intreaga lume si, eventual, in alte categorii, precum creme si sampoane pentru piele. De asemenea, spera ca brandul zgomotos poate ajuta la cresterea vanzarilor si conectarea cu cumparatorii mai tineri care petrec mult timp pe retelele de socializare.
Brandurile Coty, inclusiv machiajul Max Factor si lacurile de unghii Sally Hansen, nu pot concura cu atingerea KKW Beauty. Max Factor, de exemplu, are 585.000 de urmaritori pe Instagram. KKW Beauty are 4,4 milioane.
Coty, care se asteapta ca afacerea sa se incheie anul viitor, nu a dezvaluit date despre vanzarile pentru KKW Beauty.
A fost o vara aglomerata pentru familia Kardashian West. Vineri, sotul ei, Kanye West, a anuntat un acord pentru proiectarea modelor pentru Gap, sub brandul sau Yeezy.