Nu este străin față de nimeni faptul că ultimii 10 – 15 de ani au însemnat o avansare tehnologică colosală, iar viața a fost îmbunătățită datorită acestor elemente care conferă o precizie potrivită multor domenii de lucru. Industria automobilelor este unul dintre domeniile care se bucură de tehnologie, dar, rolul cel mai important îl are un operator experimentat, care a rezolvat diferite situații pe o perioadă de timp îndelungată.
Industria automobilelor se află într-o continuă tranziție deoarece mașini noi se fabrică constant, iar operatorii se află într-un mediu de învățare continuu. Cu toate acestea, experiența fizică este unul dintre principalele motive care contribuie la o diferențiere detașată față de competitorii direcți.
Concurența este foarte mare și promptă în ceea ce privește nișa în care se încadrează DPD Automotive. Industria automobilelor implică o conștientizare și adaptare foarte precisă la vremurile acutale. Toate business-urile de azi au succes dacă modul lor de promovare și prezentare este inovativ. Dar, totodată, un business unde operatorii vor performa o muncă calitativă, întotdeauna va fi recunsocut. Iar dacă le ai pe amandouă atunci motivul succesului este doar o deducție logică.
DPD Automotive este un service auto din București care îndeplinește o multitudine de sarcini: mecanincă auto, tinichigerie/vopsitorie auto, diagnoza auto, electrica auto, încarcare freon auto, tractări auto, inchirieri auto. Iar, pe lângă această gamă largă de servicii, DPD Automotive are o echipă cu experiență de peste 20 de ani în domeniul auto.
Toți spun că sunt cei mai buni, dar oare așa este?
Să te autoproclami stăpân peste un domeniu este un lucru permis doar câtorva mari companii din lume, care au motive vizibile, nu pe o nișă de service auto. Clienții vor decide întotdeauna unde vor alege să meargă pentru o problemă cu mașina, iar, de cele mai multe ori, acest lucru se întâmplă prin recomandarea service-ului respectiv de către o cunoștință. Acest lucru se întâmplă pentru că acea persoană a avut o experiență plăcută și de succes, nu din alte motive. Unul dintre cele mai importante lucruri pentru a te diferenția de concurență este să prestezi servicii de calitate fiecărui client sau cel puțin acest lucru face DPD Automotive.
Pe lângă motivele enunțate mai sus, ca business în continuă dezvoltare, trebuie să fii atent la orice schimbare în societate. Deja este prea bine știut imapactul pe care rețelele sociale îl au în orice domeniu. O strategie de marketing este esențială pentru a avea succes. În momentul actual, foarte puține firme care se ocupa de service auto nu au o promovare de marketing. Problema ar fi… cum te mai diferențiezi în acest caz?
1. O echipă de operatori profesionistă. În general, oamenii care lucrează în domeniul de service auto sunt niște persoane pasionate de această industrie. În cazul DPD Automotive, toți angajații au o experiență vastă în domeniul auto.
2. Feedback constat de la clienți. Părerea clienților, fie că este online, prin telefon, scrisă, este cea mai importantă, cu ajutorul lor se poate îmbunătăți acest business, nimeni nu este perfect, dar DPD Automotive încearcă să fie cât mai aproape de perfecțiune.
3. Echipamente performante. Te diferențiezi printr-un echipament profesionist deoarece un serviciu prestat profesionist nu poate fi realizat pe deplin cu succes dacă este efectuat cu echipamente la mâna a doua.
4. Prețuri avantajoase pentru clienți. În ceea ce privește DPD Automotive, serviciile au un cost scăzut, dar nu pentru că lucrarea nu ar fi de calitate, ci pentru că DPD știe că există și alte cheltuileli mai importante pentru client decât o problemă la mașină.
Toate aceste motive sunt doar câteva elemente prin care DPD Automotive se diferențiază de concurență, nu ne declarăm cei mai buni, dar declarăm faptul că prestăm servicii de calitate premium.