Centrul comercial VIVO! Cluj-Napoca a facut public anuntul potrivit caruia isi incheie procesul de modernizare prin inagurarea magazinului Peek&Cloppenburg si a altora extrem de cunoscute.
Sursa foto: Google Images
Potrivit ziuadecj.realitatea.net, zona cuprinsa intre intrarile 1 si 2 va fi populata de magazinele celor mai cunoscute branduri si in premiera pentru Transilvania, aici se deschide si un magazin Nespresso.
De asemenea, cu aceasta ocazie de redeschid nu mai putin de 13 magazine care promoveaza concepte fresh de shopping, dedicate iubitorilor de moda.
Deschiderea are loc azi, 17 octombrie, iar doritorii vor experimenta standardele moderne ale cumparaturilor facute intr-un centru comercial din Cluj-Napoca. Acestia sunt asteptati cu reduceri in masa la cele mai sonore branduri, dar si la restaurantele si cafenelele din incinta VIVO! Cluj-Napoca.
SHOPPING LA STANDARDE EUROPENE IN VIVO! CLUJ-NAPOCA
In apropierea intrarii 1 se afla magazinul Peek&Cloppenburg, cu o suprafata de 3.000 mp si cel mai mare, de altfel, din Transilvania, care va fi populat cu haine apartinand celor mai cunoscute branduri, peste 200 la numar, printre care Calvin Klein, Armani Exchange sau Hugo Boss si Guess. Retailerul german ii asteapta pe impatimitii de shopping cu reduceri de -20% la produsele achizitionate in perioada 17 – 20 octombrie.
Cu un design inovator si un concept cu totul aparte pentru regiunea Transilvaniei, magazinele din zona modernizata vor aduce o pata de unicitate in VIVO! Cluj-Napoca. Este vorba despre Levi’s, Motivi, Mango, Sephora si multe altele care vor intampina cumparatorii intr-un cadru modern si minimalist.
Skechers, ACBC si Nespresso, in premiera in Transilvania
Se vor lansa in exclusivitate pentru Transilvania brandurile Skechers, ACBC si Nespresso, urmate de magazinul Pepe Jeans, recunoscut mondial pentru stilul casual imbratisat de iubitorii de fashion. In aceeasi zona, respectiv pe culoarul dintre intrarile 2 si 3, se vor redeschide cu noi concepte de design si magazinele DM, Salamander si Top Sellers.
Modernizarea magazinelor din VIVO! Cluj-Napoca a avut loc etapizat si a implicat relocarea a peste 30 de magazine. Ultimele 5 luni au gazduit redeschiderea a numeroase magazine de brand, printre care Gatta, Escudo, Noriel si multe altele.
Pe 31 octombrie are loc in premiera pentru VIVO! Cluj-Napoca deschiderea magazinelor Zara, Zara Home, Massimo Dutti si Oysho.
VIVO! Cluj-Napoca puncteaza finalul lucrarilor de modernizare printr-o campanie intitulata NOI SUNTEM NOI, prin care se doreste sublinierea ideii de grija pentru clientii centrului comercial, prin atentia la imbunatatirea experientei de shopping la standarde europene.
Potrivit oficialilor VIVO! Cluj-Napoca, centrul comercial este traversat de milioane de clienti in fiecare an, iar modernizarea magazinelor si furnizarea unei experiente la standarde europene de top poate creste numarul acestora in urmatoarele luni.